Procedures

Heb je problemen met je wagen en weet je niet wat de volgende stap is? 

Geen zorgen, hieronder vind je alle benodigde informatie om verder te kunnen.




 

Wat moet u doen in geval van...

Schade aan wagen / ongeval​​​​​​


Aanrijdingsformulier invullen en doorsturen naar 
insurance@hertlease.be


Bijvoegen bij mail:

➤ Foto's van de schade

➤ Korte beschrijving van wat er gebeurd is

➤ De gekozen Axial hersteller via onderstaande link:

https://www.axialbelgium.be/nl/carrosserien?type%5Bfleet%5D=fleet

 

Indien Immobiel door een ongeval

➤ Allianz assistance bellen

➤ Garage voorziet een vervangwagen gedurende herstelperiode

Autopech



1. In geval van aanloopwagen:

➤ Assistance bellen van het merk van de wagen

➤ Je hebt recht op een vervangwagen van de assistance gedurende 3 dagen

2. In geval van Permanente wagen:

➤ Assistance bellen van het merk van de wagen

➤ Je hebt recht op een vervangwagen van de assistance gedurende 3 dagen

Glasbreuk​​​​​​


Afspraak maken bij Carglass 

✔️ In het Hertlease boekje kan u ook een sticker terugvinden die kan dienen als tijdelijke oplossing voor een sterretje in het glas

✔️Carglass komt ook ter plekken

Onderhoud



Afspraak maken bij een erkende garage van het merk waarmee u rijdt

➤ Zij zullen een aanvraag doen via het online programma MRT

➤  Hertlease keurt dit goed

➤ Onderhoud kan doorgaan, factuur wordt naar Hertlease gestuurd​

Banden​​​​​​


Afspraak maken bij Profile Tire Centre naar keuze

Voor wissel van winter/zomerbanden:

✔️Aanloopwagens hebben geen winterbanden

✔️Eerste keer dat u uw banden wil wisselen moet u de bandenmaat doorgeven voor uw afspraak plaatsvindt (Staat op de banden)​

Vragen?​



Social Media